20% reducere de la Cosmote, cu Smiley

COSMOTE România revoluţionează piaţa de telecom încă o dată printr-o ofertă specială ce aduce avantaje majore atât abonaţilor cât şi utilizatorilor de cartele preplătite. Astfel, începând din 15 aprilie, toţi utilizatorii ce optează pentru abonamentele COSMOTE Perfect pentru Tine sau pentru Cartela COSMOTE beneficiază de reduceri de 20%. Din 21 aprilie, şi utilizatorii cartelei Frog se vor putea bucura de aceeaşi ofertă.

„Paştele şi primăvara sunt momentele perfecte pentru reînnoire şi pentru a începe pregătirea vacanţei de vară. Venim cu o ofertă imbatabilă ce urmăreşte să le ofere utilizatorilor de telefonie mobilă, atât celor care folosesc cartele preplătite, cât şi abonaţilor, cea mai bună ofertă în ceea ce priveşte raportul calitate/preţ de pe piaţă”, a declarat Gabriel Ioniţă, Product and Services Development Senior Manager, COSMOTE România.

Toţi clienţii COSMOTE care activează în perioada 15 aprilie – 15 iunie 2011, un nou abonament Perfect pentru Tine încheiat pentru o perioadă de doi ani, beneficiază de oferta promoţională ce constă într-un discount de 20% la factura lunară, aplicabil la toate abonamentele în valoare de cel puţin 7 euro pe lună (fără TVA).

Reducerea de 20% este aplicabilă tuturor facturilor emise până la 31 decembrie 2011, pentru toate serviciile, excluzând traficul în roaming, traficul către numere de telefon speciale, şi alte discounturi, taxe de ajustare, anulare/dezactivare.

Utilizatorii Cartelei COSMOTE au de asemenea posibilitatea de a beneficia de promoţia de primăvară începând din 15 aprilie şi până pe 15 iunie 2011. În plus faţă de bonusul de 1 euro oferit la Cartela BONUS 48 Energy pentru prima reîncărcare de minim 4 euro credit din lună, COSMOTE oferă un discount de 20% la orice activare şi reactivare a extraopţiunilor incluse în oferta promoţională, până la 15 iunie 2011.

Mai mult, toţi utilizatorii cartelei Frog (atât cei noi cât şi cei existenţi) beneficiază de un discount de 20% la orice activare şi reactivare a extraopţiunii Frog Promo efectuată în perioada 21 aprilie – 21 iunie 2011.

Pentru a promova această ofertă fără precedent, COSMOTE România a lansat un mix complet de advertising ce include: TV, radio, OOH, print, online ţintind milioane de români, potrivit estimărilor de media plan. Campania TV foloseşte un personaj foarte popular şi carismatic, Smiley, care aduce şi mai multă valoare campaniei.


This entry was posted in Cosmote and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*