COSMOTE România – rezultatele financiare pentru T2 2011

COSMOTE România anunţă rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului financiar 2011, încheiat la 30 iunie 2011, conform indicatorilor de performanţă raportaţi astăzi de către OTE Group.

În prima jumătate a lui 2011, COSMOTE România şi-a menţinut traseul de success, consolidându-şi performanţa financiară pentru toţi indicatorii principali: EBITDA, venituri şi ARPU. Mai mult, COSMOTE a menţinut o creştere sănătoasă a bazei de clienţi business, datorită ofertelor competitive şi foarte atractive. Astfel, în T2 2011, segmentul business a crescut cu peste 10% comparativ cu trimestrul anterior.

La sfârşitul lunii iunie 2011, numărul total de clienţi a atins 6,6 milioane (incluzând clienţii Zapp), din care 22,6% sunt abonaţi. Extinderea constantă a segmentului business, precum şi performanţa foarte bună pe segmentul de servicii de date, au generat o creştere semnificativă a veniturilor. Ca o consecinţă, veniturile din servicii au crescut cu 7% în al doilea trimestru, comparativ cu trimestrul anterior, în timp ce veniturile din serviciile aferente apelurilor iniţiate au crescut cu peste 4%. De asemenea, comparativ cu
aceeaşi perioadă a anului anterior, veniturile din servicii au crescut cu aproximativ 4%.

EBITDA a crescut cu 21% în T2 2011 comparat cu aceeşi perioadă a anului anterior şi cu 26,3% în T2 2011, comparat cu trimestrul anterior, arătând o eficienţă operaţională semnificativă. Marja EBITDA s-a menţinut la 19,8%.

Veniturile totale în al doilea trimestru al 2011 au atins valoarea de 114 milioane de euro, înregistrând o creştere de 6,2% comparativ cu T1 2011. Veniturile totale în prima jumătate a lui 2011 au atins valoarea de 221,3 milioane de euro, în scădere cu 3,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.

ARPU pentru al doilea trimestru al 2011 a crescut cu 9%, până la 5,23 euro, comparat cu T1 2011, în special datorită introducerii unor oferte competitive şi dedicate nevoilor clienţilor.

“În prima jumătate a anului, COSMOTE a păstrat un traseu sănătos şi pozitiv. În contextul unui mediu economic dificil, a competiţiei acerbe şi a investiţiilor majore pentru dezvoltarea reţelei de internet în bandă largă şi a serviciilor de date, toţi indicatorii financiari principali au crescut. Aceste rezultate demonstrează încrederea clienţilor noştri şi răspunsul lor foarte bun la portofoliul nostru de produse şi servicii. Acest fapt este, de asemenea, ilustrat si de cel mai mare număr de utilizatori portaţi, care, în medie însumează peste 4.000 de clienţi pe lună în S1, 2011.
Vom continua să fim un jucător competitiv, care aduce excelenţă pe piaţa românească de telecomunicaţii, în beneficiul clienţilor noştri”, a spus Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer COSMOTE România.

Cu o cotă de piaţă de aproximativ 24% şi oferind cu succes servicii 3G la cele mai mari viteze de pe piaţă, prin cele mai avantajoase oferte şi cea mai bună acoperire a reţelei, COSMOTE România va continua să se concentreze pe extinderea prezenţei pe segmentele broadband şi business, pe dezvoltarea reţelei şi extinderea portofoliului de produse şi servicii.

This entry was posted in Cosmote and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*