Noi oferte de loialitate de la Cosmote

COSMOTE România extinde programul de loialitate şi recompensare pentru toate segmentele de clienţi prin lansarea unui pachet unic, perfect echilibrat, de oferte atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatorii cartelelor preplătite, în spiritul iniţiativei avute încă din 2005, când a surprins întreaga piaţă telecom şi a revoluţionat telefonia mobilă.

Noua ofertă de retenţie are ca scop îmbunătăţirea costurilor de comunicare ale clienţilor actuali ai COSMOTE şi livrarea unor pachete de voce şi date personalizate la reînnoirea contractului, precum şi alte produse co-branded.

Am intrat pe piaţă cu scopul de a face telefonia mobilă accesibilă tuturor românilor. Pentru a continua să transpunem această promisiune în realitate, creăm constant oferte dedicate pentru a acoperi cele mai complexe nevoi de comunicare ale clienţilor noştri, la cel mai bun raport calitate-preţ. În acest sens, am creat un pachet unic de comunicare atât pentru clienţii existenţi cât şi pentru clienţii noi, respectiv pentru abonamente şi cartele preplătite, menit să le răsplătească loialitatea şi să le ofere cele mai bune soluţii de comunicare”, a declarat Michail Leousis, CRM & Commercial Planning Senior Manager, COSMOTE România.

Pe segmentul de abonamente, toţi clienţii actuali ai COSMOTE persoane fizice, au posibilitatea de a-şi optimiza pachetele de servicii în cursul contractului schimbându-şi vechiul plan tarifar cu unul nou, din portofoliul „Perfect pentru Tine”. Astfel, aceştia beneficiază de o ofertă generoasă de apeluri de voce şi SMS. În plus, clienţii COSMOTE se pot bucura de oricare dintre cele mai recente planuri tarifare, ce combină internetul mobil cu voce şi SMS. Aceasta este soluţia perfectă pentru clienţii care doresc să profite din plin de aplicaţiile cu care sunt dotate telefoanele inteligente pe care le deţin.

Promoţional, abonaţii care decid să îşi prelungească contractul alegând unul din planurile tarifare  COSMOTE „Perfect pentru Tine” sau din portofoliul de oferte speciale pentru telefoane inteligente, primesc un număr dublu sau nelimitat de minute şi SMS-uri în reţea. Această ofertă specială este completată cu bonusuri adiţionale pentru clienţii care îşi prelungesc contractul cu COSMOTE: telefoane mobile sau accesorii la preţuri speciale pentru clienţii interesaţi de noi terminale, respectiv minute suplimentare în alte reţele pentru abonaţii care doresc să vorbească mai mult, şi care pot fi folosite în cadrul aceluiaşi plan tarifar lunar.

Pentru abonaţii care caută mai degrabă să-şi optimizeze costurile cu serviciile telecom decât să achiziţioneze un nou terminal sau să beneficieze de un volum mai mare de minute incluse, COSMOTE oferă reduceri ale facturilor lunare: 7 luni cu reducere pentru o prelungire cu 12 luni a contractului actual, sau 14 luni cu reducere pentru o prelungire cu 24 de luni a contractului actual.

Pentru segmentul utilizatorilor de internet mobil de mare viteză există, de asemenea, programe atractive de stimulare a loialităţii clienţilor actuali ce constau în volume de trafic mărite sau reduceri speciale pentru modemuri şi accesorii, la prelungirea contractului.

Pe lângă ofertele dedicate pentru servicii telecom, COSMOTE a lansat recent un card de credit de fidelizare în parteneriat cu Alpha Bank şi MasterCard. Utilizatorii COSMOTE Alpha MasterCard beneficiază din partea COSMOTE de o reducere de 3% pentru orice tranzacţie efectuată cu acest card de credit în magazinele COSMOTE şi 3% bonus din valoarea facturii de servicii plătită cu cardul  COSMOTE Alpha MasterCard în magazinele COSMOTE sau prin serviciul de Direct Debit. În plus, pentru toate cumpărăturile realizate cu cardul de credit în alte magazine decât magazinele COSMOTE, clienţii vor primi de la Alpha Bank 1% din valoarea fiecărei tranzacţii. Toate cele trei beneficii de loialitate menţionate vor apărea pe facturile aferente contractelor de abonament încheiate cu COSMOTE (facturile de servicii), valoarea acestora reducându-se corespunzător.

În ceea ce priveşte segmentul de business, fiecare client primeşte oferte personalizate la fiecare prelungire de contract, în funcţie de modul în care au evoluat nevoile de comunicare ale acestuia (servicii de business dedicate atât cu reduceri la factură cât şi oferte speciale pentru telefoane). Mai mult, aplicaţia MVPN este o unealtă perfectă pentru controlul costurilor de comunicare de către înşişi titularii contractelor.

COSMOTE România s-a concentrat pe creşterea loialităţii şi pe segmentul clienţilor prepaid şi s-a diferenţiat de la bun început prin oferirea de extraopţiuni promoţionale tuturor utilizatorilor existenţi, nu doar celor care îşi activează o nouă cartelă prepaid.

Portofoliul de extraopţiuni este variat iar clienţii prepaid au libertatea de a selecta extraopţiunile care se potrivesc cel mai bine cu nevoile lor de comunicare şi bugetul disponibil. Tarifele pentru extraopţiuni pornesc de la 1 euro pentru extraopţiunea My Style, care oferă tariful de 1 eurocent pentru comunicarea în reţea (voce, SMS, MMS) şi numai 9 eurocenţi pentru comunicarea în alte reţele (voce, SMS, MMS).

În plus, clienţilor care preferă pachete cu beneficii multiple la un preţ lunar fix, COSMOTE le oferă posibilitatea de a-şi schimba pachetul curent cu una dintre cele mai recente extraopţiuni lunare, care include cea mai diversificată paletă de servicii telecom de pe piaţă: 3.000 de minute pentru apeluri de voce şi video în reţea, 3.000 de minute pentru apeluri către reţeaua fixă Romtelecom, 3.000 de SMS şi MMS în reţeaua COSMOTE, 75 de minute şi 75 de SMS în alte reţele. Mai mult, COSMOTE răsplăteşte clienţii care continuă să reactiveze această ofertă prin scăderea tarifului de la 6 euro credit la prima activare, la 5 euro credit lunar începând cu cea de-a doua activare.

Clienţii care înregistrează creşteri ale consumului sau au nevoie de extinderea beneficiilor incluse în extraopţiunile lor au, de asemenea, posibilitatea de a adăuga mai multe beneficii la extraopţiuni pentru numai 1, 2 sau 3 euro credit prin activarea uneia dintre opţiunile on-top de la COSMOTE, în funcţie de volumul suplimentar necesar.

COSMOTE a introdus şi oferte dedicate de extindere cu o lună a creditului pe care clienţii nu l-au reîncărcat în perioada recentă. În plus, aceşti clienţi pot beneficia şi de ofertele săptămânale sau zilnice adresate utilizatorilor fără extraopţiuni active, cu scopul de a încuraja comunicarea şi folosirea serviciilor COSMOTE la tarife accesibile.

Pe lângă campaniile şi ofertele adresate în mod special abonaţilor sau utilizatorilor de cartele preplătite, COSMOTE a dezvoltat campanii relevante adresate tuturor clienţilor prin extinderea posibilităţii de a utiliza minutele de voce în reţea şi pentru video-apeluri în reţea şi apeluri de voce în reţeaua de telefonie fixă Romtelecom.

Pachetele oferite în prezent de COSMOTE România clienţilor săi fideli sunt comunicate prin diferite canale. Spre exemplu, la achiziţia unui serviciu, abonaţii sunt anunţaţi prin intermediul facturilor trimise la adresele poştale menţionate în contracte, în timp ce utilizatorii cartelelor preplătite sunt informaţi prin intermediul mesajelor scrise (SMS). Detalii referitoare la ofertele COSMOTE sunt disponibile pe www.cosmote.ro şi în magazinele COSMOTE.

This entry was posted in Cosmote and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*