despre piata de telecom, de la Orange

Piata va stagna in comparatie cu 2009. Datele vor continua sa creasca in timp ce pe alte segmente cum este cel de voce va continua eroziunea

a spus Ducarroz intr-un interviu pentru ZF.

Ca orice companie care a trecut anul trecut printr-o scadere atat de importanta a veniturilor, de aproximativ 20% pentru primele noua luni din 2009, eficienta ramane o prioritate cheie. Viteza executiei a devenit de asemenea foarte importanta pentru ca acum cand ai o oportunitate trebuie sa profiti imediat de ea. Nu mai e cum era in trecut – cand puteai sa mai astepti pentru ca nu se intampla nimic”. Ducarroz, care raspunde de strategia comerciala a uneia dintre cele mai mari companii din Romania atat din punctul de vedere al veniturilor, cat si al numarului de clienti, spune ca pentru a atinge aceste tinte operatorul s-a concentrat, printre altele, pe schimbari in reteaua sa de distributie, care vor continua si in acest an.

continuarea pe site-ul ZF.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*