Obiectivele Romtelecom pentru 2008

Obiectivele Romtelecom pentru 2008 sunt calitatea, eficienta si inovatia.

Comunicat Romtelecom:

În 2007 compania a reuşit să-şi crească semnificativ cota de piaţă pentru ofertele de televiziune şi Internet, atât pe zona persoane fizice cât şi pe business, în timp ce, pe segmentul de telefonie fixă, a înregistrat o premieră pentru ultimii trei ani: stoparea descreşterii bazei de clienţi.

În ultimul semestru al anului 2007, Romtelecom a înregistrat o creştere de patru ori a vânzărilor lunare de linii ADSL, comparativ cu prima jumătate a anului, şi o triplare a veniturilor din VPN comparativ cu anul anterior.Pe segmentul de ADSL, evoluţia a depăşit estimările companiei, la sfârşitul anului înregistrându-se peste 360.000 de clienţi, cu o cotă de piaţă de peste 20% pe segmentul de broadband fix. Cu o creştere de 280%,

Romtelecom este astăzi lider carată de creştere pe piaţa românească de broadband. Dolce, serviciul de satelit TV, a avut o creştere constantă, ajungând până la aproape 400.000 de clienţi, reprezentând o cotă de 8% din întreaga piaţă de pay TV. Rata de creştere pentru Dolce TV este una dintre cele mai mari din Europa.

Pe segmentul liniilor fixe, Romtelecom continuă să deţină prima poziţie, cu o cotă de piaţă de aproximativ 70%, menţinându-şi numărul de clienţi în jurul cifrei de 3 milioane. În a doua jumătate a lui 2007, numărului noilor conexiuni s-a dublat comparativ cu prima parte a anului.

Evoluţiile din 2007 au confirmat faptul că abordările centrate pe client, realizate prin proiectul ”Clientul pe locul 1”, şi introducerea unor noi servicii

reprezintă o combinaţie de succes pentru evoluţia Romtelecom.

Pentru 2008, strategia Romtelecom îşi propune să îmbunătăţească eficienţa şi să asigure pentru companie o bază de creştere solidă în viitor.

“Putem vorbi despre creştere şi evoluţie în 2007, dar trebuie să ne concentrăm şi mai mult pe calitate şi eficienţă pentru a face faţă provocărilor pieţei şi competiţiei care se dezvoltă agresiv pe toate segmentele. În 2008 vom transforma modul în care ne desfăşurăm activitatea, ne vom orienta către creştere profitabilă şi către a fi lider de piaţă în privinţa calităţii serviciilor“, a declarat Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom.

Planurile strategice ale Romtelecom implică îmbunătăţirea proceselor interne, o ofertă competitivă de servicii, pentru a creşte baza de clienţi şi pentru a intensifica prezenţa companiei pe segmentele de piaţă în creştere, concomitent cu un control riguros al costurilor. Implementarea noului plan de afaceri va impune şi revizuirea proceselor şi metodologiilor de lucru, ceea ce va conduce la reducerea locurilor de muncă cu un număr care nu va depăşi 2500 de poziţii în 2008.

Concomitent cu implementarea noilor procese menite să asigure un nivel mai ridicat de calitate şi o reacţie mai rapidă pe piaţă cu mai puţine resurse, Romtelecom va continua programul ”Clientul pe locul 1” pentru a oferi valoare adăugată clienţilor săi, pe ambele segmente – persoane fizice şi companii.

Pentru 2008, Romtelecom îşi propune o creştere solidă pe segmentele broadband & date şi televiziune prin satelit, combinată cu o majorare a numărului de clienţi de telefonie fixă. Cooperarea comercială cu Cosmote se va dezvolta în continuare în acest an, ceea ce va însemna oferte combinate mai multe şi mai bune pentru clienţi, incluzând şi telefonia mobilă.

Romtelecom se aşteaptă ca aceste planuri să-i asigure o consolidare a poziţiei de piaţă în 2008, în timp ce anii 2009 şi 2010 vor aduce o creştere a profitabilităţii.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*